Wat zijn de verzendkosten?
Onze verzendkosten zijn gebasseerd op volumegewicht en deze vindt u terug bij het product in de webwinkel. De prijs wordt rechts van het product weergegeven en het totaal op de winkelwagenpagina. Het maximale verzendbedrag binnen Nederland is: € 39.50

Nederland:
0 tot 10 KG € 12.50
10 tot 20 KG € 20.50
20 tot 30 KG € 29.50
30 tot 40 KG € 34.50
40 tot einde € 39.50

België
0 tot 10 € 18,50
10 tot 20 € 26,50
20 tot 30 € 32,50
30 tot 40 € 38,50
40 tot einde € 44,50

Wat is de levertijd?
De levertijd van onze rietmatten is 1 tot maximaal 2 werkdagen. Alle rietmatten voor 13.00 uur besteld en betaald worden dezelfde dag verzonden. Afhankelijk van de woonplaats zal het 1 tot maximaal 2 werkdagen duren voor de transporteur uw bestelling komt afleveren. Heeft u gekozen voor betaling via overschrijving dan wordt uw bestelling verzonden zodra de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen.

Wij houden u middels email (Track and Trace) op de hoogte over de dag en verwachte tijdstip van afleveren.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan zal de bezorger zijn best doen om uw bestelling bij uw huis neer te leggen of het bij de buren af te geven. Mocht dit allemaal niet lukken, dan zal de bezorger op een andere dag terugkomen.

Kan ik een bezorgafspraak maken?
Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. U kunt wel een voorkeur opgeven bij het invulveld "Opmerkingen" tijdens het bestelllen. Wij zulen hier dan zoveel mogelijk rekening mee houden. 

Retourneren & annuleren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering krijgt u nogmaals 14 dagen de tijd om het pakket retour te sturen. Vervolgens zullen wij het volledige aankoopbedrag aan u terug betalen. Enkel de kosten voor het retour sturen zijn voor uw eigen rekening.

U kunt het pakket met een transporteur naar keuze terug sturen. Raadpleeg de tarieven van deze transporteur voor de actuele prijzen. Wilt u dat wij uw pakket komen halen? Neem dan contact met ons op voor het tarief.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via: info@naturalfencing.nl.

Klachten?
We raden aan om uw klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: info@naturalfencing.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.