Wat zijn de verzendkosten?
Nederland: Geen verzendkosten
België: € 9,95
Bestellingen worden altijd zo snel mogelijk verzonden en binnen 1 tot maximaal 2 werkdagen aan huis geleverd.
Zendingen naar België zijn gemiddeld 1 tot maximaal 3 werkdagen onderweg.
Wij houden u goed op de hoogte over uw bestelling. Zo informeren wij u als uw bestelling is verzonden en van onze transporteur krijgt u een duidelijke mail met bezorginformatie.
Heeft u bij het afrekenen gekozen voor betaling via bankoverschrijving, dan wordt uw bestelling verzonden zodra de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen.
Wie levert mijn bestelling?
Onze rietmatten worden geleverd door Smilda Transport en haar transportnetwerk.
U ontvangt van hen een duidelijke track and trace via de mail om uw bestelling te kunnen volgen.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan ontvang je een kaart in de brievenbus. Met deze informatie kunt u een nieuwe afspraak plannen voor de bezorging van de natuurmatten.
Kan ik een bezorgafspraak maken?
Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. Wel kunt u bezorg wensen aangeven in het opmerkingen vakje op de afreken pagina. We proberen zo goed mogelijk rekening te houden met deze informatie.
Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering krijgt u nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten wordt gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van uw huis naar ons zijn voor eigen rekening.
Indien u gebruik maakt van de herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via
info@naturalfencing.eu
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neem contact met ons op, dan proberen wij u verder te helpen.