Wat zijn de verzendkosten?
Onze verzendkosten zijn gebasseerd op volumegewicht. De prijs voor verzending wordt rechts van het product weergegeven en het totaal op de winkelwagenpagina.

Alle bestellingen die voor 13:00 uur zijn besteld en betaald, worden dezelfde dag verzonden. Afhankelijk van uw woonplaats zal het 1 tot maximaal 2 werkdagen duren voor u uw bestelling ontvangt. Zendingen naar België zijn gemiddeld 2 tot 3 werkdagen onderweg.


Heeft u bij het afrekenen gekozen voor betaling via bankoverschrijving, dan wordt uw bestelling verzonden zodra de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen.

Wie levert mijn bestelling?
Kleinere zendingen worden bezorgd door DHL.
Grote producten en pallet zendingen worden verzonden met Bulstra Transport uit Heerenveen (NL).

Van beide transportbedrijven ontvangt u per mail een track and trace om uw bestelling te kunnen volgen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan ontvang je een kaart in de brievenbus. Met deze informatie kunt u een nieuwe afspraak plannen voor de bezorging van de natuurmatten.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken.

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering krijgt u nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten wordt gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van uw huis naar ons zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van de herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@naturalfencing.eu

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact met ons op, dan proberen wij u verder te helpen.